ח"כ בוסו בריאיון: זה מה שמרן אמר בדרשתו האחרונה | האזינו

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו בריאיון: זה מה שמרן אמר בדרשתו האחרונה | האזינו

    ח"כ אוריאל בוסו מש"ס לגדסי ופרידמן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו בעיצומה של המערכה, כל חבר כנסת אחראי על כמה אזורים וכל יום נותנים דיווח ליו"ר התנועה על ההתקדמות" | האזינו לריאיון

    10:36
    14.05.24
    אתר קול חי No Comments on יום שכולו תורה: הצטרפו לשיעורי ה'בר בי רב'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו מש"ס, הגיע לאולפן הקיץ של "קול חי" ושוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן "במהדורה המרכזית": "אני חוזר כרגע מניחום אבלים אצל חכם שלום הכהן. היה לו חום אבהי והקשבה אמיתית. עמד על קוצו של יו"ד. מיעט לדבר, אך מה שאמר היה נוקב".

    "הסתלקותו של מרן חכם שלום לא תשפיע על הבחירות. בדרשה האחרונה שלו בערב שבת לפני שהוא אושפז בבית החולים, הוא הדגיש כמה חשוב להירתם למערכה".

    בוסו שיתף בהיערכות לבחירות: "אנחנו בעיצומה של המערכה, כל חבר כנסת אחראי על כמה אזורים וכל יום נותנים דיווח ליו"ר התנועה על ההתקדמות. אני אחראי על 12 רשויות מקומיות. שישה בצפון ושישה במרכז, במקביל עובדים גם מול צעירים שיצביעו לנו".

    על המצב הכלכלי אמר: "לא יודע מתי הקבינט הכלכלי חברת התכנס לאחרונה. גנץ אמר לגלאון אחר שניצחה את הפריימריז של מרצ, שהמשימה הראשונה והחשובה ביותר היא לחסום את ביבי. שנת הלימודים הבאה בסכנה, רופאים מתפטרים, יוקר המחיה מרקיע שחקים וזה מה שחשוב לגנץ".

    "ליברמן מתגאה בכך שהגירעון נמוך עכשיו, זו תוצאה של המדיניות שלנו, השארנו לו כלכלה חזקה. הוא לא עושה כלום למען הורדת מחירים. במס הבלו על הדלק הוא נזכר רק אחרי שהודיעו על בחירות. זה פופליזם זול".

    על הודעת שרת התחבורה בעניין התח"צ בשבת: "שרת הטיקטוק מרב מיכאלי העלתה ספין על תחבורה ציבורית בשבת, אני הגבתי לה שאנחנו קודם רוצים שיהיה תחבורה נורמלית ביום חול. שתתחיל לטפל קודם בבעיות התחבורה האמיתיות שיש בארץ".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות